idawillemaja

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Önskelista 30 års fest

Av Ida - 11 februari 2014 21:28

Oj vad länge sedan jag skrev här.....har haft fullt upp med examensarbetet hela vintern. Sen den 20/1 har jag börjat jobba på en förskola här i Gällivare kommun. Trivs riktigt bra där!


Nu är Maja sjuk och har feber och en ruskig hosta, hon fick något likt krupp/astmanfall natten till igår och lät riktigt ruskig. Nu har hon inte fått så hemskt natten till idag iaf, men hostar som en tok gör hon och har låg feber.


Nåväl...anledningen till att jag tänkte skriva egentligen är att den 7/3 fyller jag 30år, tänk vad tiden går fort! Så istället för att rabbla upp saker jag önskar åt alla gulliga släktingar/vänner så skriver jag här istället. Vissa önskningar är kanske aningen dyra men går att köpa ihop några stycken kanske?


Önskelista

  • Samsung galaxy S2Plus  1795:- (elgiganten) (eller annan liknande, ett måste är dock över 5 mgp kamera. Min mobil vägrar koppla ner samtal allt oftare,kan bli lite pinsamt om det är någon som man inte känner så bra i andra änden)
  • Massage (på någon av de ställen som finns i stan).
  • Tjocka tumhandskar, strl 8
  • Miniweekend med min gubbe (1 natt på hotell, i t ex Luleå)
  • Presentkort O'learys eller Grand hotel (mat)
  • Något gott från Systembolaget är ju aldrig fel- vin(vitt eller rosé), likör, whisky,
  • Presentkort på Jive, Jeansgruvan, Lindex, Kicks eller Erikssons center.
  • Tofflor- varma och mysiga. Strl 38.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 8 april 2014 20:14


   

Av Ida - 27 mars 2014 19:44


    Ja ungefär så här känner jag mig just nu, med feber, halsont och huvudvärk. Blää för att vara sjuk....då jag har lite att göra så är det ofta här jag sitter. Eller kollar runt på nätet efter "bra att ha" grejer. Nu ska jag luta mig tillbaka ...

Av Ida - 27 mars 2014 19:36

Har kikat vårjackor åt Jonas och William från     Åt Jonas blir det denna svart röda vind/skal jacka       Åt William blir det mest troligt denna fast eventuellt i marinblått.     ...

Av Ida - 20 mars 2014 20:38

Älskar,älskar, älskar att shoppa.....hihi....och nu har vi ju bra med pengar att göra av med då jag har fast inkomst, inte nu föratt vi någon gång haft det knapert mycket för att Jonas jobbar mycket. Shoppat till båten- takhängd dvd med hörlurar....

Av Ida - 20 mars 2014 20:07


Hinner verkligen inte skriva mycket nu för tiden. Sista veckan har vi iaf haft sjukstuga här hemma, det började med att Maja blev sjuk förra fredagen med feber och hosta. Hennes feber gick över efter helgen men hon är hostig ännu. I måndags var det W...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards